sobota, 23 marca 2019

Gościnna projektantka - Kasia z bloga Papierowe hobby Kasi

Cześć!

Dziś na naszym blogu gościmy Kasię.



Sama napisała o sobie tak:


Witam serdecznie wszystkich miłośników bloga Wyzwania nie-kartkowe!

Jest mi bardzo przyjemnie tutaj gościć 😊

Mam na imię Kasia. Od trzech-czterech lat prowadzę bloga pod nazwą Papierowe hobby Kasi.

Powiem Wam, że od dziecka uwielbiałam tworzyć z papieru. Czas upłynął, dorosłam i nadal to uwielbiam! 😉 Swoją duszę artystyczną odnajdywałam w rysunku, sztucznej biżuterii, filcu, papierowej wiklinie i quillingu. Obecnie najchętniej wypełniam mój wolny czas tworząc prace w szeroko pojętym scrapbookingu, i technikach mixedmedia – od kartek, poprzez przestrzenne tagi, czekoladowniki, blejtramy, ramki, na albumach kończąc.



Z myślą o naszym spotkaniu przygotowałam właśnie album, którego karty wykonałam z rolek po papierze toaletowym. Przyznam, że jest to mój pierwszy tego typu album. I powiem Wam jedno - nie bójcie się sięgać po nowe formy.... - próbujcie, eksperymentujcie, a nóż widelec coś Was oczaruje 😊

Album jest niewielkich rozmiarów (11 x 8 x 7 cm), wypełniłam go kilkoma motywacyjnymi myślami, w przyszłości z pewnością i zdjęcia się w nim znajdą. Album jest zawiązywany, zdobiony moimi kwiatami z pianki, miejscami zauważyć można pastę strukturalną i wiele tekturek, od których jestem uzależniona, a ze względu na swoje niewielkie rozmiary bardzo przyjemnie trzyma się go w dłoniach.
Zapraszam Was do galerii i ciepło pozdrawiam 😊











Kasia przygotowała dla Was również kolaż swoich nie kartkowych prac. Zobaczcie, jakie piękne 😊


Kasiu, dziękujemy, że zechciałaś nas odwiedzić
i podzielić sie swoją piękną twórczością ❤️

Pozdrawiam serdecznie,






2 komentarze: