niedziela, 16 września 2018

Przedstawiamy wam nasze nowe członkinie z wyzwań nie-kartkowych

Witamy serdecznie

\dziś mamy zaszczyt przedstawić Wam trzy wspaniałe osoby, które dołączyły do naszego grona projektantek. 


Jak w skrócie przedstawić siebie i to co robię...? Po prostu - tworzę tylko i wyłącznie z potrzeby serca i  duszy - to mój prywatny sposób na wejrzenie w siebie i odnalezienie spokoju wewnętrznego. Ktoś, gdzieś, kiedyś powiedział, że "scrapbooking jest najlepszą formą terapii" i Ten ktoś miał rację.  Nie jestem jednak oderwana od rzeczywistości i pomimo zamiłowań artystycznych jestem realistką, twardo stąpającą po ziemi. Nigdy nie uciekam przed wyzwaniami i zawsze staram się podnosić sobie poprzeczkę. Kocham albumy - pokochałam je miłością pierwszą i jedyną w swoim rodzaju, nie znaczy to jednak, abym stroniła od wszelkich innych form:) Jeśli kiedyś przypadkiem zabłądzicie na mojego bloga (gdzie skromnie Was zapraszam) przekonacie się, że robię różne dziwne rzeczy:)          Edyta (Hulka z papieru)
                                                           



Cześć, mam na imię Kasia, choć Kaja to moje alter ego. Na początek chciałabym się z Wami przywitać. Jest mi niezmiernie miło, że mogę Tu być, i podjąć wyzwanie w zainspirowaniu Was do prac nie – kartkowych.
Scrapbooking to moje hobby, pasja, moje życie i moja terapia. Nie potrafię precyzyjnie określić od kiedy zajmuje się twórczością, ale wiem, że to zawsze grało w mojej duszy. Od jakiegoś czasu odkrywam tajniki mix media, w której jestem zakochana, a oprócz tego jako odskocznię traktuję decoupage, który zdecydowanie uczy cierpliwości.
Oprócz tego jestem żoną, z całkiem fajnym stażem, i matką dorastających córek. I to wszystko tłumaczy moje hobby, czasami trzeba się po prostu odstresować.



 

Mam na imię Anetta. Prowadzę blog  Jamiolowo  ( https://www.jamiolowo.blog/) i współtworzę Art Piaskownicę  .  Zainteresowań mam wiele - scrapbooking, decoupage, frywolitka, szydełko, druty i inne.
 Lubię rękodzieło w każdej postaci, bo zawsze urzeka mnie oryginalnością, różnorodnością i nieograniczonymi możliwościami twórczymi. Ponadto czytam, bo lubię...



Nasz skład powiększył się o te trzy utalentowane kobiety 
i już od najnowszego wyzwania będziecie mogli 
inspirować się  ich pracami . 

Miłej niedzieli . 

2 komentarze:

  1. Świetny Team - gratuluję Dziewczyny, życzę powodzenia i czekam na Wasze piękne inspiracje :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomicie, gratulacje dla dziewczyn.:)

    OdpowiedzUsuń