niedziela, 20 stycznia 2019

Gościnna projektantka - Ania Grzybowska

Gościnna Projektantka -Ania i przepis na pudełko


Witajcie!

Jest mi naprawdę miło, że mogę gościć na blogu Wyzwania nie-kartkowe. To dla mnie naprawdę zaszczyt. Mam na imię Ania. Tworzę jako Ania and quilling, ponieważ moja przygoda z papierem zaczęła się od zwijania cienkich pasków papieru. Bardzo długo żyłam w przekonaniu, że nie mam żadnych zdolności manualnych, a teraz rękodzieło stało się moją prawdziwą pasją. Najczęściej tworzę kartki, ale coraz częściej sięgam po media i zdarza mi się nadawać różnym przedmiotom drugie życie.

Przepis na cudne pudełko

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam wyznaniową przypominajkę. Jest to pudełko, w którym zamierzam przechowywać same pozytywne pamiątki z tego roku. Jako pierwszy trafi tam bilet z zabawy karnawałowej, a później… zobaczymy. Jest to zmediowane pudełko z korka. Na początek pomalowałam je dwukrotnie białym gesso. Następnie gdzieniegdzie nałożyłam czarne gesso i ponownie pokryłam cienką warstwą białego gesso. I przyszedł czas na kompozycję, którą ułożyłam wykorzystując resztki po tekturowych serduszkach, gazę, koronki, sizal, metalowe ozdoby, kulki 3d i papierowe kwiaty. Nałożyłam też pastę strukturalną używając maski z pismem. Wszystko to pomalowałam używając mgiełek: trzy miały brązowe odcienie, jedna była złota a jedna czarna. Wykorzystałam również metaliczną brązową farbę i czarny splash. Na koniec wszystko rozbieliłam białym gesso. Symbole na tym pudełku związane są z pewnymi – oczywiście pozytywnymi - planami na ten rok i mają dla mnie znaczenie, a Wy dopowiedzcie sobie jakie.






A to jeszcze kilka moich nie-kartkowych prac:






Bardzo dziękuję za zaproszenie i przesyłam serdeczności wszystkim miłośnikom
 nie-kartkowych prac,


 Ania





Aniu, bardzo dziękujemy za piękną inspirację
a wszystkich zapraszamy na nasze wyzwanie 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz