piątek, 13 lipca 2018

Mixed mediowy tag - kurs

Dzień dobry 

Aby nie było tak pusto na naszym blogu , postanowiłyśmy z dziewczynami z DT 
prezentować kursy oraz porady dla wielbicieli form nie-kartkowych. 

Ja przygotowałam film , na którym pokazuję jak zrobiłam mój mixed mediowy tag. 


Materiały i narzędzia jakie użyłam : 

Pędzelek 
( ja mam taką po odświeżaczu do powietrza) 
( może być zwykła pasta modelująca) 
Farba akrylowa a proszku 
Farba akrylowa w płynie 
muszelki 
wycięte scrapki roślinne 
tasiemka ozdobna 




W skrócie opis kursu 

- na tag nakładam gesso 
- susze nagrzewnicą  
- przy użyciu maski nakładam pastę strukturalną 
- suszę nagrzewnicą  
- górną część taga posypuję farbka duo rainbow 
- spryskuję wodą
- suszę nagrzewnicą 
- dolną cześć taga posypuje żółtą farbka 
-spryskuje wodą 
- suszę nagrzewnicą 
- dodaję farbę akrylową w płynie 
- z masy fimo air light i foremek silikonowych robię konika morskiego i roślinkę 
- masę z foremką wkładam do kuchenki mikrofalowej na 5 sekund 
- wyjmuje gotowe elementy i koloruję je farba akrylowa w płynie 
- konika morskiego przyklejam na tag za pomocą gel medium 
- dodaję papierowe elementy 
- muszelki oraz mikę również przyklejam za pomocą gel medium 
- suszę nagrzewnicą 
- dodaje tasiemkę
- na koniec perełki w płynie , one imitują krople wody u mnie dają efekt bąbelków powietrza 


Zachęcam do mediowania :)

Pozdrawiam Sylwia S.










1 komentarz:

  1. Fajny pomysł, szczególnie jeśli chodzi o mediowe prace. Tag- super!

    OdpowiedzUsuń