niedziela, 14 sierpnia 2016

Craft Ewelina - inspiracja piosenką/ inspiration by song

Witajcie 
Hello,

Na dzisiejszą inspirację do 13 wyzwania: "inspiracja piosenką" przygotowałam dla was pracę troszkę mediową, troszkę romantyczną ale przede wszystkim idealną na dekorację. Tryptyk zawiśnie na ścianie w mojej pracowni, a w rolach głównych wystąpiłam ja z moim mężulkiem oraz cytat z mojej ukochanej piosenki o miłości "Mirrors" Justina Timberlake'a.

For today's inspiration I've made a bit od mixed-media, a bit of romantic and mainly decorative artwork. Starring my husband and I, and my favorite love song "Mirrors" by Justin Timberlake. I will hang this Triptic canvas in my new workshop. 














Zapraszam do wyzwania, poczęstujcie się banerkiem, przeczytajcie zasady udziału zakładce i linkujcie prace na pasku bocznym. 
Na Wasze prace czekamy do 31 sierpnia do 23:59 

Come and join our challenge, grab the banner, read the rules here and link your's artwork on sidebar
Deadline till 31 August 11:59 PM 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz