piątek, 22 stycznia 2016

ROMA: Zimowy Art Journal - inspiracja/Winter Art Journal - inspiration

Witam!
Hello!

Przedstawiam Wam moją inspirację do
Wyzwania #6 "Zimowy wpis w Art Journalu"

I'd like to show you my inspiration for challenge #6 "Winter 

entry in the Art Journal"

Nie lubię zimy i dlatego mój wpis nie jest optymistyczny. Krótki dzień i niskie temperatury działają na mnie depresyjnie.





Zima kojarzy mi się z kolorem szarym, granatowym i taki kolor dominuje w moim Art Journalu.



  • I don't like winter and that is why my entry is not so optimistic. Short days and low temperatures have depressing effect on me.
    Winter reminds me of gray and navy blue color and those colors dominate in my Art Journal.
Zasady udziału w wyzwaniach znajdują się w zakładce.

Prace prosimy zgłaszać za pomocą narzędzia do linkowania,

 które znajduje się na pasku bocznym bloga

Zgłaszanie prac - do 31 stycznia do 23:55
:)
The rules of participation in the challenges you will find here. 
The linky tool is in the sidebar of our blog.
Deadline till 31th January 23:59


4 komentarze:

  1. dla mnie ten wpis w ogóle nie jest depresyjny :P może... spokojny :) a te akcenty niebieskie dodają niesamowitego uroku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rzeczowy komentarz i wizytę na blogu.

      Usuń
  2. Może się skuszę, tym bardziej, że ostatnio siedzę w albumach, notesach i art- żurnalach. Twoja praca, Roma, bardzo mi się podoba- jest taka, jakie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadwiga! Miłego mediowania życzę!

      Usuń