piątek, 23 lutego 2018

Gościnna Projektantka: Inka-art

Dzisiaj Niekartkowo gości zwyciężczynię naszego styczniowego wyzwania Ptaki, którą jest


Witam serdecznie,
Mam na imię Halina, w sieci występuję pod nickiem Inka-art. Rękodziełem zajmuję się od 7 lat. Interesują mnie przede wszystkim techniki plastyczne: scrapbooking, decoupage - moje dwie wielkie miłości, a oprócz nich jeszcze: szkic, rysunek, mix media, fusing, ceramika, malarstwo i  różnego rodzaju zdobienie z wykorzystaniem tkanin. Na początku moje serce skradł decoupage, tworzyłam w tej technice przede wszystkim zegary ścienne. Potem przyszedł czas na inne techniki, jak ceramika i malarstwo. Od ponad trzech lat pasjonuję się scrapbookingiem, tworzę bardzo dużo kartek okolicznościowych, powstają też albumy, notesy, czekoladowniki i inne niestandardowe projekty.  Rękodzieło to moje drugie życie i wielka pasja, to cudowny sposób na relaks i poprawę nastroju, to satysfakcja z możliwości wykonania rzeczy niezwykłej, niepowtarzalnej, często z przesłaniem lub uwzględnieniem zainteresowań czy marzeń adresata. Lubię robić prace różnorodne, nie ograniczam się do wybranych technik, cały czas poszukuję i uczę się czegoś nowego.

Dzisiaj zostałam zaproszona na Gościnne Występy w nagrodę za wyróżnienie mojej pracy w ostatnim wyzwaniu. Dziękuję serdecznie całemu zespołowi za ten zaszczytny gest.

Z miłą chęcią zaprezentuję Wam moją twórczość w kalejdoskopowym skrócie z podziałem na techniki, jakimi się zajmuję:

- scrapbooking - Komplet ślubny - kartka + pudełko w pastelowo - diamentowej kolorystyce,

- decoupage - zegar ścienny wykonany na porcelanowym talerzu

- malarstwo - bardzo prosty w swej formie obraz malowany na płótnie farbami akrylowymi

- mix media - jajo wielkanocne w bardzo nietypowej odsłonie

- projekty niestandardowe (o wykonanie, których bardzo często jestem proszona) broszka - ważka wykonana z materiałów recyklingowych - koralików i zamków błyskawicznych

 Natomiast na dzisiejsze spotkanie specjalnie dla Was przygotowałam pracę w stylu męskim - to nieduża skrzyneczka zdobiona techniką decoupage z przeznaczeniem na mały drobiazg z okazji Walentynek. Lubię nietypowo pakować prezenty, moim zdaniem taka oryginalna niespodzianka jest zawsze miłym i niepowtarzalnym akcentem każdej uroczystości. 



Więcej inspiracji, pomysłów, kursów krok po kroku lub propozycji na praktyczne zastosowanie rzeczy z recyklingu znajdziecie na moim blogu  http://inka-art1.blogspot.com  Zapraszam serdecznie, myślę że każdy znajdzie tam coś interesującego dla siebie.

Jeszcze raz pięknie dziękuję całemu zespołowi za miłą gościnę i  możliwość zaprezentowania swojego warsztatu.

Pozdrawiam cieplutko,
Inka

***
Halinko, jak widać jesteś wszechstronna. 
Miło nam gościć Cię na naszym blogu.
Dziękujemy Ci za to, że podzieliłaś się z nami swoją twórczością i zapraszamy do udziału w naszych wyzwaniach.

2 komentarze:

  1. Raz jeszcze gratulacje dla Ciebie Halinko i pozdrowienia gorące! Od dawna śledzę i podziwiam Twój talent, cieszę się, że mogłam poznać osobę tak wyjątkową jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Gościnnej Projektantki! Widzę Halinko, że pociąga Cię wiele technik, w każdej świetnie się odnajdujesz, każda sprawia Ci przyjemność ... piękne prace.

    OdpowiedzUsuń