sobota, 29 kwietnia 2017

Song Inspiration - Reminder

Our challenge with The Beatles song inspiration lasts til the end of April. It wasn't an easy challenge for me, because I'm not a fan of the Beatles ;)
But my inspiration has come from the skies and visited nearby airport. The plane's name  is Michele - what reminded me a song Michelle - and I even listened to it ;)
So here is my song inspired artjournal with photos and a drawing and inspired by color scheme of the aircraft's livery ;)

Nasze wzywanie z piosenką zespołu The Beatles trwa do końca miesiąca. Miałam z nim problem, bo nie przepadam za twórczością tej grupy. Ale tak wyszło, że inspiracja mi z nieba... przyleciała i odwiedziła pobliskie lotnisko - samolot ze zdjęć nazywa się własnie Michele - od razu skojarzyła mi się piosenka Beatlesów - i nawet jej posłuchałam ;)
Kolorystyka pracy została zainspirowana kolorami malowania samolotu i w sumie jest zupełnie nie-moja ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz