wtorek, 1 grudnia 2015

Wyzwanie #5 Scrapowa Ozdoba Świąteczna/ Challenge #5 Scrapbooking Christmas Decoration

Cześć!
Dzisiaj zapraszamy Was na kolejne wyzwanie. 
Tym razem tematem jest 
"SCRAPOWA OZDOBA ŚWIĄTECZNA"
Dołączycie do nas?
:)
Moja inspiracja, to świąteczny stroik na stół.
Zrobiłam go z tektury, pomalowałam i ozdobiłam sztucznymi gałązkami oraz ręcznie robionymi kwiatami i papierowymi liśćmi. Dodałam także brokatową gwiazdkę i kilka malutkich srebrnych gwiazdek a także owoce głogu. Na końcu dodałam białe gesso. 

Hi!
Today, we invite You for the next challenge.
This time the theme is 
"SCRAPBOOKING CHRISTMAS DECORATION"
Do You join us?
:)
My inspiration is a Christmas table decoration. 
I made it from cardboard, then I painted it and decorated with artificial twigs and my handmade flowers, paper leaves. Also I added one glitter star, some little silver stars and hawthorn berries. And at the end I added white gesso. 
Kilka szczegółów:
Some details:


 Zasady udziału w wyzwaniach znajdują się w zakładce.
Prace prosimy zgłaszać za pomocą narzędzia do linkowania, które znajduje się na pasku bocznym bloga
Zgłaszanie prac - do 31 grudnia do 23:55
:)
The rules of participation in the challenges you will find here. 
The linky tool is in the sidebar of our blog.
Deadline till 31th December 23:59 
:)

Ściskam
Huggs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz