sobota, 25 sierpnia 2018

Gościnna projektantka - Agata Hagno

Dzisiejszym gościem Niekartkowa jest zwyciężczyni naszego czerwcowego  wyzwania Koniec roku szkolnego


Cześć, nazywam się Agata Hagno.
 Często używam nicka Origata. To z powodu mojego zamiłowania do origami, które było pierwszym moim zauroczeniem papieroplastyką.
Bardzo lubię korzystać z tej techniki przy pracach scrapowych.
Moje prace publikuję na blogu Papierowa odskocznia https://origata.blogspot.com/  oraz na profilu facebooku:  https://www.facebook.com/origata.sudoku.
Moje prace to głównie kartki, których tworzenie sprawia mi ogromną radość. Znaleźć można również notesy, pudełka, albumy i zakładki.
Wiele z moich prac ozdabiam kwiatami w większości własnej produkcji. Z papieru lub foamiranu.



Ostatnio rozpoczęłam naukę rysunku i malowania. To początek tej drogi więc proszę o wielką wyrozumiałość.

Moja interpretacja wakacyjnego wyzwania Moje lato to pudełko w leśno-ogrodowym wydaniu. Inspiracją była moja wymarzona podróż przez wschodnie regiony Polski: fantastyczne lasy Roztocza i Białowieży oraz bajkowe ogrody w Łańcucie i Kozłówce.
Dlatego w większości zamieszczam zdjęcia zrobione w pięknym ogrodzie mojej kochanej siostrzyczki, którą właśnie odwiedzam. Jej róże kolorystyką idealnie zgrały się z moimi foamiranowymi kwiatkami. Elementy naturalne zebrane w lesie szyszeczki, kawałki kory, itp pokryłam farbami akrylowymi, pastą śniegową i preparatami nadającymi efekt mchu.






Dziękuję za uwagę, zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu.
Agata/ origata.

***
Agato dziękujemy za to, że zechciałaś się podzielić z nami swoją twórczością oraz za bajeczną  inspirację do trwającego wyzwania.
Miło było Cię poznać i gościć w  naszych progach.

Zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.

1 komentarz: