piątek, 30 grudnia 2016

Poznajcie nasze nowe DT!

Na koniec roku mamy jeszcze jedną niespodziankę :-)

Przywitajcie ciepło dziewczyny, które dołączyły do naszego zespołu!




Scrapbookingiem zajmuję się krótko, w marcu 2015 stworzyłam swoje
pierwsze kartki na Wielkanoc. 
Nie lubię pisać o sobie ale kreatywność i niespożyte pokłady energii są moim znakiem rozpoznawczym. "Rób to, co lubisz a nie będziesz musiał pracować" -zawodowo spełniam się w szkole (nauczyciel języka angielskiego) a prywatnie będąc mamą. 
Scrapbooking to dla mnie forma relaksu, spełnienia się artystycznie. Swoją przygodę ze scrapbookingiem zaczełam od kartek i exploding boxów. Ostatnio zgłębiam swoją wiedzę o mixed mediach, które fascynują mnie coraz bardziej.





Scrapbookingiem zajmuję się od ok.2 lat - kraft był moim sposobem na radzenie sobie ze złymi wiadomościami ale również kreatywnym sposobem na wyrażenie siebie. Teraz jest dla mnie również odskocznią od stresu pracy w angielskim więzieniu.

Lubię prace mixed-mediowe; pracuję głównie na 12x12 layoutach ale robię również kartki, tagi, ATC i projekty off-the-page. Uwielbiam warstwy i tekstury więc jest to coś co można zobaczyć w moich projektach. Moje studio jest pełne różnych past, farb, tuszy i wszelkiego rodzaju ozdób. Mój styl zdefiniowałabym jako 'pomieszany', ponieważ można w nim znaleźć wszystkiego po trochu - farby, maski, pastę modelującą, kwiaty, tekturki... Moją mocną stroną jest umiejętność dopasowania się do wielu różnych stylów i tematów.




Lubię pracę z papierem, tworzę kartki a także różności niekartkowe. Tradycyjne LO, ATC a także albumy i ozdoby z papieru i nie tylko. Zaczynałam od zabaw programami graficznymi, tworząc LO i oprawiając zdjęcia. Obecnie papier zajmuje naczelne miejsce jako moje hobby, ale często wracam do programów graficznych. Tworzę digi pieczątki, napisy i całą grafikę, która jest dopełnieniem moich papierowych prac. 
Moje prace z reguły są ukwiecone, wykonuję je w większości samodzielnie. 





Z wykształcenia filolog/florysta, z zamiłowania scrapoholik samouk ;)) 
Scrapuję, decoupage'uję, koloruję, korzystam z technik mixed-mediowych, które stale odkrywam. Uwielbiam warstwowe, przestrzenne formy z dużą ilością ciekawych drobiazgów, choć nie gardzę prostotą i minimalizmem. 
Na co dzień prowadzę stoisko pasmanteryjno-papiernicze z asortymentem kreatywnym i rękodzielniczym, co zobowiązuje do twórczego podejścia niemal każdego dnia, począwszy od demonstracji produktu podczas warsztatów (jakie również zdarza mi się prowadzić), po przykładowe zastosowanie produktu w twórczości rękodzielniczej.  


Witajcie w Nie-kartkowie, dziewczyny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz