sobota, 23 kwietnia 2016

SylwiaS,Visell - Altered book- inspiracja/inspiration


Witajcie ! 
Dzisiaj porcja kolejnych inspiracji w teraźniejszym temacie:
Ja użyłam do swojej pracy malutką dziecięca książeczkę.
Przy użyciu mixed mediów zamieniłam ją w kalendarz. 

Hello!
Today another portion of inspiration in the present topic:
To my work I used children's mini book. 
Using mixed media I turned it into a calendar.







 


Ja ozdobiłam okładkę starej książki.
Użyłam głównie kawałków koronki, juty, gazy oraz bandaża.
Całość pokryłam gesso.

I decorated a cover of an old book.
I mostly used some pieces of lace, burlap, gauze and bandage.
I coved gesso the whole work.







Zasady udziału w wyzwaniach znajdują się w zakładce.
Prace prosimy zgłaszać za pomocą narzędzia do linkowania, które znajduje się na pasku bocznym bloga. 
Prace można zgłaszać do  czwartku 30 kwietnia 2016 do 23.59 

 The rules of participation in our challenges can be found here
 The link tool is in the sidebar of our blog. 
Deadline till 30th April 23:59

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz